گیم پلاس گیم پلاس .

گیم پلاس

دانلود و بررسی بازی ماینکرافت- بازی Minecraft برای اندروید و آیفون

دانلود و بررسی بازی ماینکرافت- بازی Minecraft برای اندروید و آیفون

بازی ماینکرافت

در این مطلب به دانلود بازی ماینکرافت در نسخه اصلی و دانلود بازی ماین کرافت هک شده در ورژن مود شده یا همان پول بی نهایت آن خواهیم پرداخت. در ادامه به نقد و بررسی کوتاهی از بازی Minecraft می پردازیم.

معرفی بازی ماینکرافت

قطعا گیمرهای حرفه ای نام بازی ماینکرافت Minecraft را شنیده اند و با آن آشنایی دارند. شاید از خودتان بپرسی بازی ماین کرافت چیست؟ به جرات می توان گفت که بازی ماین کرافت یکی از معروف ترین و بهترین بازی های کامپیوتری است که بازیکنان را به چالش های متعدد و مختلفی وارد می کند. اگرچه در دو دهه اخیر ده ها بازی مختلف و جذاب رایانه ای عرضه شدند که میلیون ها بار دانلود و نصب شده اند اما می توان گفت سال ۲۰۱۱ نقطه عطف این بازی ها بوده است. در این سال چندین بازی جذاب روانه بازارها شد. یکی از استثنایی ترین، محبوب ترین و جذاب ترین بازی هایی که در ۲۰۱۱ عرضه شده بازی خانمان سوز Minecraft است. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بازی ماین کرافت و ویژگی های آن پرداخته خواهد شد.

بازی ماینکرافت  برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ و توسط کمپانی Mojang (موجانگ) ساخته و منتشر شد. یازی ماین کرافت امروزه برای پلتفرم های مختلفی مانند کامپیوتر، گوشی های اندرویدی و IOS و… در دسترس کاربران قرار دارد. محبوبیت بالای بازی بیشتر به دلیل آزادی بی حد و مرزی است که در اختیار گیمرها قرار می دهد.

بازی ماینکرافت مانند تمام بازی هایی که در سال های اخیر و توسط کمپانی های متعدد از سراسر جهان عرضه شده اند موافقان و مخالفان زیادی دارد. از آنجایی که محبوبیتی جهانی دارد و میلیون ها بازیکن از سراسر جهان این بازی را دانلود و نصب کرده اند توجه و تمرکز بالایی از طرف منتقدان به آن می شود. بخش های مختلف بازی ماینکرافت دارای ۳ بخش اصلی است که شامل Survival، Creative Mode و Hardcore می باشد.

Survival : Survival جذاب ترین بخش بازی ماینکرافت است و بازیکن بدون داشتن هیچ وسیله ای بازی را شروع می کند و وارد یک دنیای بی کران و ترسناک می شود و باید به تنهایی برای بقای خود تلاش کند. جمع آوری تجهیزات و لوازم مورد نیاز و همچنین ساخت خانه از اولین کارهایی است که در این بخش باید انجام شود. در بخش Survival بازیکن باید روزها در جستجوی غذا و تجهیزات اولیه زندگی باشد و شب ها نیز در برابر موجودات خطرناک از خود مراقبت کند

Creative Mode : در بخش Creative Mode دیگر بازیکن نیازی به جذا و جان ندارد و می تواند با استفاده از تجهیزات و مصالحی که در اختیار دارد هر چیزی که می خواهد را بسازد

Hardcore : در این بخش بازی ماینکرافت نیز بازیکن تقریبا تمام مراحل بخش Survival را تکرار می کند. در واقع استیو (Steve) که شخصیت اصلی داستان است در یک دنیای بی کران و ترسناک دست به ماجراجویی و چالش های متعدد می زند و باید بتواند از خودش در برابر عوامل بیرونی مراقبت کند.

برای مشاهده بازی های بیشتر اینجا کلیک کنید.

خلاصه بازی ماین کرافت

بازی ماین کرافت

بازی Minecraft در اصل یک بازی سه بعدی در قسمت خانه سازی است که هدف خاصی را دنبال نمی کند و گیمر می تواند به صورت آزادانه نحوه بازی کردن خودش را انتخاب کند. بازی ماینکرافت به صورت پیشفرض در حالت اول شخص قرار داده شده است و  بازی به صورت ناهمواری های ۳ بعدی است که موادی همچون خاک، آب، سنگ، درخت و … را نمایش می دهد.

دانلود بازی ماینکرافت برای کامپیوتر نیز از طرف شرکت سازنده برای کاربران فراهم شده اما در ان بخش ما به دانلود بازی ماین کرافت 2020 برای اندروید خواهیم پرداخت.

همچنین نسخه هک شده، مود شده یا همان پول بی نهایت برای بازی ماین کرافت نیز موجود است اما ما به شما نسخه اصلی بازی ماینکرافت پیشنهاد می دهیم.

ویژگی های بازی Minecraft

بازی ماینکرافت همانند تمام بازی های رایانه ای و ویدیویی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که می تواند جذابیت های خاصی برای گیمرها داشته باشد. از مهم ترین شاخصه ها و ویژگی های بازی ماینکرافت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در بازی ماین کرافت بازیکن می تواند انواع سازه های مختلف را بسازد.
  • آیتم های مختلف و متنوعی در دسترس گیمرها قرار دارد.
  • بازی Minecraft دارای یک گیم پلی ساده، سریع و لذتبخش استو شدیدا باعث اعتیاد بازیکنان می شود.
  • گیمرها می توانند به صورت گروهی و چند نفره بصورت آنلاین به بازی باهم بپردازند.
  • بازی ماینکرافت از گرافیک خوبی برخوردار است.
  • بازی از یک صداگذاری بسیار عالی برخوردار است و موسیقی های متنوعی در مراحل مختلف آن پخش می شود.

نقد بازی ماینکرافت

بازی Minecraft

نسخه های قدیمی و ابتدایی بازی Minecraft  شباهت بسیار کمی به نسخه های پیشرفته امروزی داشتند چرا که داستان آن نسخه ها محدودیت های بسیار زیادی داشتند اما کمپانی موجانگ ثابت کرد که راه ترقی و پیشرفت را به خوبی می داند و سلیقه کاربران خود را به خوبی شناسایی کرده است. اگرچه نمی توان برای بازی ماینکرافت یک داستان منظم و هدفمند متصور بود اما همین بی نظمی و آزادی بی کران بازیکن در دنیای بازی باعث جذابیت بالای بازی شده است.

داستان ماینکرافت بازی از جایی روایت می شود که گیمر بدون داشتن هیچ وسیله ای در محیط بازی قرار گرفته است و باید از کاراکترهای بازی کمک بگیرد تا بتواند برای دفاع از خود وسایل مورد نیاز خود را بسازد. گرگ، عنکبوت، موجودات جهنمی و … مهم ترین خطرات برای بازیکن هستند. ایراد داستان بازی زمانی است که چنانچه بازیکن بمیرد می تواند زنده شود و از همان محل مرگ خود لوازم خود را بردارد و به بازی ادامه دهد.

نقد گرافیک بازی Minecraft

بازی ماینکرافت

قطعا گیمرها از همان ابتدای بازی از سبک گرافیکی بازی ماینکرافت متحیر و شگفت زده خواهند شد چرا که به راحتی می توانند پیکسل ها را شمارش کنند. گرافیک این بازی در حقیقت مناسب گیمرهایی است که از زرق و برق های متداول صنعت گیم خسته شده اند و خواهان تجربه های جدیدی هستند. هر کدام از بخش های Survival، Creative Mode و Hardcore به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند و می توانند رضایت بازیکنان را جلب کنند. ساختمان ها، درختان، جانوارن، آب و  هر آنچه در داخل بازی قرار داده شده است به شکلی منحصر به فرد و جذاب طراحی شده است که گیمرها را بر سر وجد می آورد.

نقد گیم پلی بازی ماینکرافت

به نحوی می توان گیم پلی بازی  Minecraft را بی نهایت و بی کران دانست چرا که همیشه چیزهایی وجود دارند که بازیکن آنها را نساخته است. در هر کدام از بخش های بازی ماینکرافت می تواند یک دنیای متفاوت و وسیع را تجربه کرد. در واقع گیم پلی بازی ماینکرافت بسیار ساده و روان است و بازیکنان می توانند در کمترین زمان ممکن با آن ارتباط خوب و نزدیکی برقرار کنند.

نقد و بررسی صداگذاری بازی ماینکرافت

می توان گفت کمپانی موجانگ در صداگذاری بازی ماین کرافت نهایت تلاش خود را به کار گرفته است و نتیجه کار هم استثنایی و عالی شده است. تمامی صداهای محیط بازی ماینکرافت به شکلی طبیعی و هیجان انگیز طراحی و ساخته شده است و موسیقی هایی که در بخش های مختلف بازی استفاده شده اند باعث بالا بردن هیجان بازی و ارتباط قوی تری بازیکنان شده است.

بررسی بخش بازی ماینکرافت انلاین

در بخش آنلاین گیمرها می توانند به صورت آنلاین وارد بازی شوند و با سایر بازیکنان به رقابت و ساخت و ساز بپردازند. در این بازی یک قسمت فروشگاه درون برنامه ای قرار داده شده است که بازیکن می تواند اسکین هایی برای کاراکتر خود خریداری کند. گیمرها با خرید Texture Pack می توانند استایل و ظاهری جدید به گرافیک بازی خود بدهند و با جذابیت های بیشتری روبه رو شوند. یکی از اصلی ترین مشکلات بازی سیستم کنترل لمسی کاراکترها است که می تواند افرادی که انگشت های بزرگی دارند را مقداری اذیت کند.

دانلود بازی ماینکرافت برای اندروید و آیفون

در قسمت زیر لینک مستقیم دانلود بازی Minecraft برای اندروید و IOS  قرار داده شده است.

دانلود بازی ماین کرافت 2020 برای اندروید از گوگل پلی

دانلود بازی ماین کرافت 2020 برای آیفون از ای اپس

همانطور که گفته شده دانلود این بازی بصورت هک شده و مود شده و پول بی ونهایت برای بازی ماینکراف موجود می باشد. همچنین دانلود بازی ماینکرافت برای کامپیوتر نیز در اینترنت یافت می شود.

پیشنهاد ما به شما دانلود نسخه اصلی بازی ماینکراف با لینک مستقیم از وبلاگ ما می باشد.

کلام آخر:

بازی ماینکرافت به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های دو دهه اخیر صنعت گیم شناخته می شود که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. این بازی به سبب داشتن ویژگی ها و نقاط قوت متعددی که دارد نمره های بسیار خوبی از طرف منتقدان و گیمرهای حرفه ای دریافت کرده است. می توان گفت که بازی ماین کرافت یکی از خاص ترین بازی های تاریخ است که این صنعت به خود دیده است و تقریبا تمام گیمرهای جهان از تجربه آن پشیمان نشده اند.

نظرتان در باره بازی ماینکرافت چیه؟ برای ما بنویسید.

 برای نقد و بررسی انواع بازی می توانید به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۸:۱۵ توسط:keyvan موضوع: نظرات (0)