گیم پلاس گیم پلاس .

گیم پلاس

دانلود بازی شب سفید - White Night برای اندروید و آیفون به همراه نقد و بررسی

دانلود بازی شب سفید - White Night برای اندروید و آیفون

بازی شب سفید

در این مطلب به نقد و بررسی و دانلود بازی ترسناک White Night خواهیم پرداخت. در ادامه به معرفی بازی شب سفید و خلاصه ای از داستان آن اشاره میکنیم. در پایان نحوه نصب و دانلود بازی White Night را شرح خواهیم داد.

معرفی بازی white night

White Night یکی دیگر از بازی های جدید، متفاوت و سرگرم کننده در سبک بازی های ماجراجویی با گیم پلی ترسناک از استودیوی بازیسازی Playdigious برای پلت فرم های اندرویدی است که در ان شما باید، تمام توانایی های خود را به کار گرفته و به ماجراجویی های هیجان انگیز پرداخته و با کشف اسرار مرموز در اطراف خو، پرده از حقایق بردازید.

داستان شب سفید

داستان White Night، از جایی اغاز میشود که ماشین شما در طی یک حادثه ای به یک دره سقوط کرده و به دلیل جراحت های بسیاری که داشتید به یک خانه بزرگ قدیمی پناه میبرید و در انجا نیز به استراحت کردن میپردازید. بعد از به هوش امدن متوجه خواهید شد که اتفاقات و حوادث های عجیبی در اطراف شما در حال رخ دادن است و طبیعتا تصمیم خواهید گرفت تا از اتفاقات ناگوار اطراف خود  سردر اورده و راز های مرموز ان را نیز کشف کنید. جالب است بدانید بازی شب سفید، شاهکاری زیبا و تحسین بر انگیز در سبک بازی های ترسناک است که میتواند نظر هر گیمری را با طراحی عالی خود که بر خلاف بازی های رنگارنگ، در ساخت ان نیز از دو رنگ سیاه و سفید بهره برده شده است و نور زرد رنگ شمعی که رنگ سومی و تکامل یافته ان است نیز، به خودش جلب کند. به محیط های مختلف رفته و پازل و معما های پیش روی خود را حل کنید. گرافیک عالی و با کیفیت بازی شب سفید در حول داستانی عجیب و در گیر کننده، سبب شده تا این بازی از سایر بازی های مشابه در سبک خود پیشی گرفته و ان را متمایز سازد.

ویژگی های بازی شب سفید:

  • دارای گیم پلی عالی با طراحی سیاه و سفید و نور شمع
  • دارای محدودیت سنی و مناسب رده های سنی 12 به بالا
  • قابلیت ماجراجویی در مکان ها مختلف یک خانه مرموز
  • امکان ایفای نقش به عنوان کاراکتر اصلی و نقش اول
  • دارای گرافیک hd با جلوه های صوتی ترسناک و مهیج

برای مشاهده بازی هایی مانند بازی وکتور 2 و بازی ماینکرافت به صفحه اصلی سایت گیم پلاس مراجعه کنید.

نقد بازی شب سفید

بازی  White Night

در بازی  White Night برای اندروید و آیفون شما در قالب شخصی به اجبار وارد یک عمارت متروکه می‌شوید. بازی مانند بیشتر آثار ترسناک روایتی کلیشه‌ای دارد و شما در نقش مردی پس از اینکه در جاده تصادف می‌کند به اجبار وارد یک عمارت بزرگ و ترسناک می‌شود. بازی درست از جایی آغاز می‌شود که شما از خودرو به زحمت بیرون آمده و باید به حالت آهسته راه خودرو پیدا کنید که درنهایت به همان عمارت بزرگ برسید.کل روایت بازی شب سفید در این خانه رخ می‌دهد یکی از المان‌های اصلی در داستان دست نوشته‌های است که در گوشه کنار خانه قرار دارد و طور دقیق‌تر اگر آن‌ها را نخوانید عملا چیزی از داستان بازی شب سفید را متوجه نخواهید شد.

در این خانه هیچ چراغی برای روشنایی وجود ندارد و تنها منبع نور، چوب کبریتی‌هایی است که در طول مسیر به‌دست می‌آورید که همواره باید مراقب خاموش نشدن آن‌ها نیز باشید. خانه‌ای که شما در آن قرار دارید جن زده است و باید از موجودات خبیث درون آن فرار کنید. گیم‌پلی بازی شب سفید به‌ صورت اشاره و کلیک است و شما با انتخاب قسمتی از محیط بازی کارکتر را به آن قسمت هدایت می‌کنید. دوربین بازی یادآور نسخه‌های ابتدایی بازی‌های رزیدنت ایول و سایلنت هیل است که می‌تواند برای طرفداران این دو اثر جذاب خاطره انگیز باشد. برای بررسی دسته‌ نوشتن‌ها باید کنار آن‌ها قرار گرفتن با انتخاب گزینه ذره‌بین آن‌ها بررسی و همینطور برای کار با آیتم‌ها و درها باید گزینه دست را انتخاب کرد.

از آن‌جایی بازی شب سفید تم تاریک و سیاه و سفیدی دارد باید محیط را با دقت جست‌وجو کنید تا موردی را از دست ندهید یا حتی در محیط آن گم نشوید. کبریت‌‌ها یکی از المان‌های اصلی در طول بازی است و باید از تک تک آن‌ها به درستی استفاده کنید. به‌عنوان مثال، برای حل یک معما باید خیلی دقیق عمل کنید زیرا در حین حل آن کبریت را خاموش می‌کند و نباید آن‌ها بی‌دلیل از دست بدهید.

سیستم ذخیره بازی نیز یکی از همان چالش‌های درون بازی شب سفید است و شما نمی‌توانید در هرجایی بازی را ذخیره کنید. فاصله‌های بین هر چک پوینت تقریبا زیاد است و دوباره به همان المان اصلی یعنی به تعداد چوب کبریت‌های شما بستگی دارد و باید دوباره آن‌‌ها را مدیریت کنید، زیرا از دست دادن آن‌ها باعث گم شدن و حمله همان موجودات ترسناک و کشته شدن شما می‌شود. بطورکلی گیم‌پلی بازی جذاب و چالش برانگیز است و اگر سیستم اکشن و مبارزه در آن وجود داشت بازی را می‌توانست بازی را در این بخش بی‌نقص کند.

فاصله‌های بین هر چک پوینت تقریبا زیاد است و دوباره به همان المان اصلی یعنی به تعداد چوب کبریت‌های شما بستگی دارد

گرافیک بصری نقطه قوت بازی شب سفید به حساب می‌آید و با داشتن یک تم سیاه و سفید دقیق حس ترس و تنهایی را به خوبی به مخاطب منتقل می‌کند. از همان ابتدا که وارد خانه می‌شوید این تم گرافیک به خوبی فضا را برای شما شرح می‌دهد. نور پردازی که به واسطه  کبریت به اندازه کافی جذاب هستند و با روشن شدن آن‌ها کمی استرس شما می‌کاهد. صدا گذاری کاراکتر و موسیقی بازی نیز به خوبی موارد دیگر آن است و حس و حال خوبی را دارد. استودیوی فرانسوی Osome Studio  با توسعه یک بازی ترسناک و ماجراجویی تقریبا همان حسی را به ما می‌دهد که در بازی‌های چون سری Silent hill تجربه می‌کردیم.

اگر شما علاقه‌مند به تجربه یک بازی ترسناک جذاب هستید بازی شب سفید دقیقا مناسب شما است و می‌تواند در حدود ۳ ساعت شما را سرگرم خودش کند. بازی White Night تقریبا برای همه پلتفرم‌ها منتشر شده و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر نسخه‌های اندروید و آیفون آن را دانلود و از تجربه یک اثر ترسناک لذت ببرید.

دانلود بازی white night

دانلود بازی شب سفید برای اندروید

در این بخش دانلود بازی شب سفید برای اندروید با لینک را در اختیار شما قرار می دهیم. پیشنهاد ما به شما دانلود نسخه اصلی بازی شب سفید است و از نصب بازی  شب سفید مود شده و هک شده و پول بی نهایت خودداری کنید.

دانلود بازی White Night برای اندروید از مایکت

دانلود بازی شب سفید برای آیفون از پارسی دانلود

بخشی از حجم دانلود فایل بازی شب سفید متعلق به فایل دیتای آن است که به صورت اتوماتیک دانلود و نصب خواهد شد. این بازی جهت اجرا به این فایل‌های دیتا نیاز دارد.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی شب سفید :

ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.playdigious.whitenight را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

بازی را اجرا کنید و لذت ببرید

سخن آخر

در این مطلب کوشیدیم بازی شب سفید را برای شما معرفی و نقد کنیم. امیدواریم که این مطلب مورد رضایت شما قرار گرفته باشد. لطفا نظر خودتان را در مورد بازی White Night برای ما بنویسید.

برای مشاهده بازی های بیشتر از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۴:۰۷ توسط:keyvan موضوع: نظرات (0)