گیم پلاس گیم پلاس .

گیم پلاس

بررسی و دانلود بازی injustice 2 (اینجاستیس) برای اندروید + نسخه مود شده

 

 بازی Injustice 2

در این مطلب به نقد و بررسی بررسی بازی injustice 2 و ویژگیهای آن می پردازیم. در ادامه لیک مستقیم دانلودبازی اینجاستیس 2 را برای موبایل اندروید بصورت مود شده و نسخه اصلی در اختیار شما قرار می دهیم.

معرفی بازی Injustice 2

بازی Injustice 2 یک بازی اکشن فوق العاده برای اندروید است. جمعی از سوپر قهرمانان و شخصیت های مورد علاقه کمپانی dc در بهترین بازی مبارزه ای اندروید جمع شده اند. تیمی از قهرمانان منحصر به فرد مثل بتمن ، فلش و سوپر گرل را برای خود بسازید و در جنگ های ۳ به ۳ از آن ها برای شکست دادن حریفان خود استفاده کنید و با هر پیروزی قهرمانان خود را برای مسابقات بعدی آپدیت کنید.

داستان بازی injustice 2

داستان سری دوم بازی اینجاستیس 2 مربوط می‌شود به تلاش بتمن برای بازگرداندن اوضاع و شرایط زمین به حالت اولیه. البته این کار به سادگی امکان‌پذیر نبوده و شما در نقش قهرمانانی همچون آکوامن، سوپرگیرل و در بازی injustice 2 با دشمنان مختلف به نبرد خواهید پرداخت.

در گیم پلی بازی injustice 2 سازنده بازی اد بون (Ed Boon) و تیمش یک بار دیگه به ما ثابت کردند به طور کامل الگوریتم و عمق لازم برای یک گیم پلی خوب رو به خوبی درک کرده اند. چیزهای زیادی در مورد توانایی بازی injustice 2 و کارکرد هر یک از 28 کاراکتر وجود داره که گیمرها باید یاد بگیرند. به عنوان مثال اگه یوزپلنگ (Cheetah) رو انتخاب کنید و بخواید از راه دور دشمنتون رو از پا در بیارید بهتون اطمینان می‌دم که زیاد دووم نیارید. باید تا جایی که می‌شه به حریف نزدیک بشید و از قابلیت های این شخصیت در مبارزه تن به تن استفاده کنید تا شگفت زده بشید. داستان بازی injustice 2 هنوز ادامه دارد و در هر مرحله از آپدیت به شیوه ای دیگر خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم از مطالب دیگر سایت ما مانند بازی وکتور 2 دیدن کنید.

نقد و بررسی بازی اینجاستیس 2

بازی اینجاستیس  2

بازی Injustice 2 یک بازی بی نظیر است که می تواند لذت یک ابر قهرمان بودن در مبارزات را به شما بچشاند. بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و طراحی شخصیت ها و همچنین محیط بازی با بالاترین کیفیت صورت گرفته است. شخصیت های بازی همان ابر قهرمان های معروف که در فیلم های سینمایی قدرتمند ظاهر می شوند هستند و شما می توانید آن ها را انتخاب کرده و بازی کنید. گیم پلی بازی injustice 2 به صورت میارزه ای است و باید در حالت های مختلف به مبارزه بپردازید. هر شخصیت مهارت ها و ویژگی های خاص خود را دارد و می توانید از ویژگی های خاص حین مبارزه استفاده کرده و به پیروزی برسید.

همان طور که گفته شد بازی Injustice 2 از گرافیک بالا و طراحی بی نظیری برخوردار است. همچنین صدا گذاری بازی نیز به خوبی شکل گرفته است. شخصیت های ابرقهرمان معروف مانند Batman و Flash و Wonder Woman همگی در این بازی حضور دارند و می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب نمایید. همچنین هر شخصیت مهارت ها و قدرت های منحصر به فردی دارد که می توانید از ان ها استفاده نمایید. امکان ارتقای مهارت ها و تجهیزات مختلف شخصیت ها نیز در بازی injustice 2 وجود دارد و با صرف هزینه می توانید این کار را انجام دهید.

ویژگی های بازی اینجاستیس 2

  • گرافیک بسیار بالا
  • طراحی بینظیر
  • وجود ابر قهرمان های فیلم های سینمایی
  • مهارت های خاص هر شخصیت
  • گرفتن جوایز مختلف هنگام پیروزی
  • امکان ارتقای مهارت ها و تجهیزات
  • گیم پلی جذاب و هیجان انگیز
  • صدا گذاری بسیار عالی و افکت های صوتی بی نظیر
  • امکان بازی به صورت آنلاین
  • دارای جدول امتیازات بازیکنان

پیشنهاد می کنیم از مطالب دیگر سایت ما مانند بازی شب سفید دیدن کنید.

دانلود بازی اینجاستیس 2 برای اندروید

بازی injustice 2 مود

در این بخش لینک مستقیم دانلود بازی injustice 2 برای اندروید بصورت هک شده یا مود شده را برای شما قرار داده ایم امیدواریم لذت ببرید.

دانلود بازی injustice 2 برای اندروید نسخه اصلی از گیم پلی

دانلود بازی injustice 2 مود شده برای اندروید از

دانلود بازی اینجاستیس 2 برای کامپیوتر و بازی injustice 2 برای ps4 و پلتفرم های دیگر نیز موجود می باشد.

پیشنهاد ما به شما دانلود نسخه اصلی و نصب آن می باشد از دانلود بازی injustice 2 مود شده و پول بی نهایت یه دلیل امنیت گوشی موبایل خود بپرهیزید.

طریقه نصب بازی برای اندروید

  • ابتدا برنامه را نصب نمایید.
  • فایل دیتا را از حالت فشرده خارج و پوشه “com.wb.goog.injustice.brawler2017” را در مسیر “Android/Obb/” کپی نمایید.
  • بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

پیشنهاد می کنیم از مطالب دیگر سایت ما مانند بازی ماینکرافت دیدن کنید.

کلام آخر

بازی injustice 2 دارای سیستم پیچیده و جذاب برای ارتقاء کاراکتر های بازی میباشد به طوری که میتوانید از راه های مختلف سطوح مبارزان خود را افزایش دهید و میزان قدرت و سلامتی آنها را بالاتر ببرید. هم چنین بازی اینجاستیس 2 دارای قابلیت شخصی سازی کاراکتر ها میباشد که نه تنها بر ظاهر آنها بلکه بر نوع مبارزات و حرکات آنها نیز تاثیر خواهد داشت.

 از تجربه بازی بی عدالتی 2 برای ما بنویسید. نظرات خودتون رو برای ما بنویسید.

برای مشاهده بازی های بیشتر به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۹:۵۴ توسط:keyvan موضوع: نظرات (0)